poniedziałek, 6 grudnia 2010

Wspomnień czar (cz.1)

Postanowiłam trochę powspominać biżuterię robioną na zamówienie. Z takimi zamówieniami wiąże się cały proces, który musi połączyć wymagania klientki i jej wyobrażenia z moim pomysłem. Takie zamówienia to zawsze trochę wyższa poprzeczka, ale i zwielokrotniona radość przy skończeniu pracy.
Pewnego zimowego wieczoru dostałam prośbę o zrobienie kolczyków do granatowej sukni. Dostałam zdjęcie kreacji, zaniemówiłam z zachwytu. I zaczęłam dumać... A że to było jedno z pierwszych zamówień, to przyznam że trochę stresu przy tym miałam.

Efektem są kolczyki Księżycowa noc z perełek i sodalitu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blogi kulinarne

 

SREBRZYSTY PODMUCH | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates