wtorek, 31 maja 2011

Zapach w peoniach ukryty (z16)

Są takie kwiaty, które kojarzą mi się zawsze z pewnymi osobami. Peonie uwielbiała moja Babcia - zawsze, gdy odwiedzała nas w maju/czerwcu przynosiła mojej Mamie pęk peonii. Przyznam, że jakoś nigdy nie darzyłam tych kwiatów sympatią - może dlatego, że w pierwszej kolejności kojarzyły mi się, jak dla mnie, z niezbyt urodziwymi pączkami-kulkami. Niedawno jednak zakochałam się w tych kwiatach :)
A  teraz, za sprawą tej zawieszki do telefonu, będą mi się te kwiaty kojarzyć jeszcze z pewną przekochaną osobą :]
Ciekawa jestem czy Wy macie jakieś wspomnienia kwiatowe? Czy jakieś kwiaty przypisujecie osobom?
Brelok do komórki - z kryształkiem Swarovskim w oprawie srebrnych listków :) 

2 komentarze:

Blogi kulinarne

 

SREBRZYSTY PODMUCH | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates