sobota, 5 lutego 2011

kb25 Piekło niebo

Perła Seashelli i kryształy Swarovski

5 komentarzy:

  1. Nieee nooo... zaskok totalny! wchodzę na stronę z nadzieją ujrzenia jakiejś nowej fotki, a tu TAKA PRODUKCJA! Wszystko śliczne i - jak zawsze - nazwy pobudzające wyobraźnię... już się widziałam nad tą Loarą o zachodzie słońca i w galaktycznej podroży na Księżyc... i chciałabym zobaczyć w realu niebo i piekło... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje komentarze :) Tak jak Ty wypatrujesz nowości, ja wypatruję kilka słów od Ciebie. Zawsze ciepło mi się na sercu robi. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cała przyjemność po mojej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. potwierdzam, że cóż... na żywo jeszcze ładniejsze. zawsze zadziwia mnie Moniś Twoja precyzja. biżu doskonała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że to widać, bo wkładam w biżu całe serce :)

    OdpowiedzUsuń

Blogi kulinarne

 

SREBRZYSTY PODMUCH | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates